Klacht: corona

op 29 mei 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

praxis purmerend

Elk personeelslid loopt hier met een hesje; ik houd 1,5 meter afstand. Er is zelfs een bewaker buiten die er op toeziet dat mensen MET karretje en gedesinfecteerde handjes naar binnen mag. Alleen heeft elk personeelslid vergeten dat ze die hesjes aanhebben. In de rij voor de kassa’s zijn anderhalve meter zones , daar loopt iedereen gewoon doorheen. Buiten streng door een beveiliger (terecht!). Binnen is zelfs het personeel achter elkaar aan t overtreden van de 1,5 meter regel die klanten dus wel moeten aanhouden. Ik zou de politie eens moeten bellen of ze even een half uurtje binnen mogen kijken. Ik was er 5 minuutjes, wist niet hoe gauw ik weer buiten moest komen en constateerde in die 5 minuutjes zeker 15 overtredingen.

ik zou tevreden zijn wanneer personeel hun eigen regels ook zouden opvolgen. Liefts zie ik een boete volgens de geldende regels. Dure grap lijkt me, maar men beseft klaarblijkelijk niet de ernst ervan

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door miies555