Klacht: Corona

henriette de neve op 26 april 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Heel slecht corona beleid. Handhaving 0,0. Medewerkers onvriendelijk. Voel mij zeer onveilig hier. Zou graag wat meer controle zien. Hoop dat er wat aan gedaan wordt. Handhaving zou hier een goede vangst hebben.

Als de quotum van klanten duidelijk aangegeven wordt. Als niet toegestaan wordt dat er ook nog wagens met een muntje gepakt worden. Als duidelijk door het personeel aangegeven wordt dat het niet toegestaan is om met meerdere tegelijk naar binnen te gaan. als het algemene voorlichting bandje niet spreekt : als de winkelwagentjes op zijn pakt u dan een mandje. Als personeel niet in een smal gangpad met zijn drieën een vergadering houdt, zodat je niet op veilige afstand er langs kan. Etc.Etc.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door henriette de neve