Klacht: Corona

op 12 april 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Hallo.
Vandaag was ik bij Albert Heijn aan de wethouder Nijhuis straat om mijn boodschappen te doen.Toen ik daar aan kwam om een winkel wagentje te pakken verbaasde ik mij dat ik een winkelwagentje van een andere klant eerst moest pakken voor dat ik dat kon ontsmetten.Daarna moest ik zelf papier bakken en de spuit bus waar iedereen aan zit dit voelde echt niet fijn .Nu heb ik navraag gedaan bij de bedrijfsleider of dit niet anders kon bijvoorbeeld dat er iemand staat om de karretjes schoon te maken wat ze bij heeeel véél super markten doen .Ik kreeg als antwoord dat dit het beleid was van de Albert Heijn.Nu vindt ik de Albert Heijn een fijne winkel maar zie mij genoodzaakt om in deze corona crisis er niet meer naar toe te gaan.
Met vriendelijke groet Geranda Schonewille.

Zou tevreden zijn als er misschien een personeelslid de karretjes schoon konden maken .Er zijn toch zat mensen uit de horeca die graag een baan willen.Dan krijgen we samen het corona virus er weer onder .En hopelijk krijg ik een reactie terug.
Met vriendelijke groet Geranda Schonewille.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Goofy 1961