Klacht: 5de poging : (Geluid) Vervuiling door Corio/ Bam bouwput Utrecht. Het wordt alleen maar erger.

op 15 augustus 2014 over Corio in de categorie Algemeen

Vuil: van de verbouwing ten gunste van Corio’s garages, winkelpanden etc. Luchtvervuiling: moet wel, want niemand wil het komen opmeten. Lawaaivervuiling : +/_ 12 uur per dag 6 dagen in de week ( 7de dag is voor Prorail extra). Elke dag, ook feestdagen en zondagen loeien de afzuigkappen op de daken van Corio’s gebouwen 24 uur per dag 7 dagen in de week. Een geluid dat weerkaatst in de echoput die ze gebouwd hebben., meerdere dagen tot 75/80 decibel.Het geluid van een eeuwige snelweg zonder geluidswering. Corio: doe daar wat aan deze klachten. Verder laat de Bam eens de troep opruimen die ze voor jullie maken. Lap de ramen, maak de balkons schoon. Wij hebben elke dag de gevolgen van een Sahara storm

Nieuwe geluidloze afzuigkappen en schoonmaak van hun troep: ramen emen etc., maar vooral overleg met buren en rekening houden met bewoners. Niet doen of er niemand woont

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corio

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corio nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tideke