Klacht: Weigering terugbetalen voorschot na annulatie reguliere reis

op 23 mei 2020 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij annuleren onze reis naar Kreta met vertrek op 12 juli 2020 en betalen daar de wettelijke annulatiekosten voor conform algemene voorwaarden.
Corendon weigert de rest van ons voorschot terug te betalen en dringt ons een NIET GEDEKTE voucher op waar we niks mee zijn! We hebben deze onder PROTEST aanvaard omdat we moesten annuleren, dit om duurdere annulatiekosten te vermijden! Na aangetekend schrijven, mailen en telefoneren doet Corendon geen enkele toegeving! Wij eisen nu volgens de Europese wetgeving ons geld terug gestort te krijgen! Het kan niet dat een bedrijf de wet naast zich neer legt, en dat de klanten moeten instaan voor de solvabiliteit van een bedrijf!

Als ons voorschot teruggestort wordt! We betaalden hier de wettelijke annulatiekosten voor en we hebben het recht om te kiezen! Wij eisen ons geld terug!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tommy Gauwloos