Klacht: volledige dag verloren

Marcel 111 op 18 juli 2018 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bij deze laat ik weten dat wij 16 juni bij jullie geboekt hebben met een vlucht naar Griekenland
wij zouden opstijgen om 17:10 en landen om 21:35
.Maar aangekomen in de luchthaven Brussel stond er al ,dat het verandert was naar 19:10,het vliegtuig moest nog aan komen van Antalia zodus landing was rond 11u .
Bij het verlaten van het vliegtiug moesten wij zoeken om iemand van corendon te pakken te krijgen ,wisten niet waar naar toe,uiteindelijk werd ons gezegt bus 17,maar er werd niet bij gezegt dat er wel 10 bussen stonden met nr 17 we moesten het zelf maar uit zoeken ,geen enkel begeleiding Uiteindelijk heeft iemand van TUI ons naar de bus begeleid .Daar hebben wij nog zeker een uur gestaan omdat andere reizigers de bus ook niet vonden ,het was donker en nacht.
Om 3 uur nacht zijn wij pas op onze bestemming gekomen en daar hebben ze ons wel goed ontvangen, want we waren op

de gegevens van onze vlucht zij corendon airlines
reservering 3285648.1
candia travel Kreta
Brussel Y CAI flight no 6954 datum 16 juni vertrek 17:.10 aankomst 21:35

Gewenste Oplossing:

hoop iets van jullie te horen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door