Klacht: Vluchttijden

Lievendc op 23 maart 2018 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Wij vertrekken in april met ons gezin naar Turkije en hadden een vertrek op woensdag geboekt omdat de vluchttijden gunstig zijn. Nu hebben ze onze vluchttickets gemaild en daarin zagen we dat ons vertrekuur met 14u verlaat is waardoor we in plaats van ’s morgens rond 08u aankomen pas om 22u25 aankomen. Kunnen wij hier iets tegen doen
Dit is niet de eerste keer dat wij dat hebben met Corendon. En uit de klachten op de site heb ik opgemerkt dat er nog mensen zijn die een vlucht boeken bij Corendon en dan vlak voor hun vertrek het bericht krijgen dat hun vlucht verlaat is.
Dit kan toch niet zomaar toegelaten worden Dit is toch een vorm van bedrog: eerst mooie uren op hun site afficheren zodat mensen bij hen boeken om dan later de vlucht te verlaten!

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn met een schadevergoeding. Vier personen verliezen een ganse dag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

6 jaren geleden - Beste Lievendc, Wat vervelend hoe dit gelopen is. Helaas gebeurt het (te) vaak dat vluchttijden wijzigen binnen een pakketreis waardoor je als consument minder vakantie hebt. Dat is zonde en wellicht heeft u recht op een vergoeding. Wij bij consumentenprogramma Groeten van MAX zijn bezig met een onderzoek en kunnen u misschien helpen. Wilt u mij uw telefoonnummer mailen? Hartelijke groet, Myrthe (redactie) - [email protected]

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste, Bedankt om alsnog te reageren. Maar jammer genoeg dateert mijn mail van maart. Dat is 4 maanden geleden. Ik vermoed dat het wat laat zal zijn om nog een compensatie te krijgen? Jammer dat de reactie zo laat is en vooral dat je als klant niets op het moment zelf kan ondernemen tegen zulke praktijken. Indien u dit wenst mag u contact met ons opnemen. Mijn gsm nummer is 0032476565468. Met vriendelijke groeten, Lieven De Cuyper

Alle klachten die gemeld zijn door