Klacht: Vakantie turkije

[email protected] op 16 juli 2018 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede avond wij hadden een vakantie geboekt in januari naar side in Turkije naar 2 weken kregen we een email dat de datum 28 jullie 2018 te 9 augustus niet door kon gaan ivb dat op 9 augustus er niet terug gevlogen werd oke kan gebeuren wij belde corendon op voor een andere datumor en tijden wie in de mail stonden dat zou dan 30 jullie te 9 augustus weer mochtend de tijden zelf kiezen ivb het hun fout was dus wij zouden dan snel. Ochtends om 7 uur vliegen helemaal top nu vantagonist de tickets gekregen we vliegen om 11.00 en landen om 16.40 dus ook nog een tussen stop nou dat is al helemaal niet de bedoeling had duidelijk gevraagd of het een rechtstreekse vluchten was dus om niet de moeilijkste te zijn hebben wij onze vakantien van de 28 naar 30 jullie gedaan de tijden wie ons belooft zijn uit compensatie gedaan dus ik dacht helemaal goed en nu geen gepaste tijden en een tussen vlucht ik heeft mij vakantie geboekt bij Danielle vandaag een andere dame gesproken wordt er gewoon gezegt ja sorry kan niks voor je betekenen boek al jaren bij jullie ik vind dit geen stijl en zal ook zekker niet meer met jullie vliegen vind het echt jammer was altijd zeer tevreden over jullie afzender fronika westerveld

Gewenste Oplossing:

Geen tussen stop en de tijden die mij belooft zijn ik kan er niks aan doen als ik mij vakantie boekt voor de 28 en ga nu de 30 ook geen probleem kan gebeuren maar laat mij niet met me kind 6.20 in een vligetuige zitten naar Turkije

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door