Klacht: Storten geen geld terug ondanks toezegging per mail

op 25 juni 2019 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Hallo Corendon , tot mijn spijt moet ik een ernstige klacht bij u deponeren – wij hebben maanden geleden bij u vluchten geboekt van munster naar hurgada en betaald, wij kregen na een maand een bericht dat er een probleem was ~ wij vlogen heen nu van Hannover en terug naar munster ~ daar hebben wij niets aan omdat onze auto dan in Hannover staat. Omboeken konden jullie niet – wij moesten een nieuwe vlucht boeken Hannover – Hannover en zouden ons geld terug gestort krijgen, tot op heden al maanden lang niets ontvangen. Ons geld nog steeds niet teruggestort ~ dat kan toch niet ~ mijn vrouw heeft zo vaak gebeld en diverse mails verzonden ~ zal binnen 5 dagen betaald zijn ~ niets niets niets. Op 10 mei hebben wij mail ontvangen van Corendon Airlines dat wij het volledige bedrag binnen 3 dagen zouden ontvangen, het gaat om € 603,96
Ref. Y2KQV0 S.B. BOER

Als de toegezegde € 603,96 terug betaald wel.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoogstede