Klacht: Reis Turkije

Peter smet op 01 december 2013 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de 9de maal gingen wij op 26 oktober naar Turkije, nu in Side. De voorbije keren altijd super. Nu deze keer was regelrecht een ramp. Wij hadden het hotel NERTON in Side. Hoe wij daar behandeld zijn, tart elke verbeelding. De tweede dag hebben wij ons beklag gedaan aan de regioverantwoordelijke bij Corendon. Deze man had er blijkbaar weet van en is voor ons gaan klagen. Het hotel boost via hem zijn excuses aan. De volgende dag bleef er niets van over. Een garçon weigerde ons te bedienen aan een gedekte tafel. We mochten eveneens niet met ons negenen samenzitten. Bedreigingen werden geuit door een garçon van ik heb je nog en ik hou je in de gaten. Op de receptie weeral gaan klagen . Ze keken je niet eens aan en we kregen te horen nicht verstonden. Alhoewel ik een aardig mondje Duits kan. Want dit was de enige taal die ze spraken. Ze lieten duidelijk merken niet op ons gezelschap gesteld te zijn en in de toekomst enkel Duitsers te boeken. Nu voor ons was dit het ergste hotel van al die jaren. Nog nooit meegemaakt. Ik dacht dat klant koning was. Zo vuil dat we behandeld werden. Hierdoor heb ik wel serieus mijn bedenkingen bij deze boeking. Jarenlang altijd tevreden, maar dit!. Ik wens dat jullie dit hotel niet meer aanbieden aan de klanten en overweeg ook niet meer te boeken bij hotels die door Corendon worden aangeboden. Dit was een vakantie die een serieuze negatieve impact teweeg gebracht heeft. In plaats van ontspanning was dit een echte stressvakantie.
In afwachting van uw antwoord verblijf ik met vriendelijke groeten

Gewenste Oplossing:

Ik wacht op jullie voorstel

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - nog steeds geen antwoord ontvangen op mijn klacht?

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 21 januari 2014 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw,

U heeft reeds een inhoudelijke reactie mogen ontvangen.

Corendon webcare

Alle klachten die gemeld zijn door