Klacht: Omboeken mislukt

op 02 augustus 2020 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Mij was door corendon verteld dat het om boeken van de pakketreis 6 weken voor vertrek was. Echter hebben ze dat veranderd in 3 weken voor vertrek. Op het moment dat ik hun belde is mij daar niks over gezegd, ik had dus nog 3 weken de tijd om mij te bedenken ook met het oog op wat gebeurd er momenteel in een land als Griekenland i.v.m de corona. Maar goed ik boek om en nu probeer ik dat terug te draaien kan ik opdraaien voor de annuleringskosten. Nalatigheid en foutieve informatie van hun kant. Net als dat ze wel Nederland aanbieden bij de pakketreizen maar het valt er achteraf niet onder. Je kan dus niet meer terug en kan opdraaien voor de annulering mocht je toch alsnog omboeken. Als ik de klantenservice bel dan schuilen ze achter de voorwaarde die op de website staan.
Die zijn aangepast en ik kom daar verder niet omdat ik al een boekingoverzicht heb, dus met vragen bel ik hun voor de informatie. Foutieve informatie in deze.

Een tegemoedkoming in de annulering kosten bv ieder de helft en mijn reis verder omboeken naar de bestemming waar ik al heen zou gaan.
Het is ook nalatigheid van hun kant
Waarom moet ik anders de klantenservice bellen voor informatie.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lindamid