Klacht: gereserveerde en betaalde stoelen (extra beenruimte) niet gekregen

op 05 januari 2019 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

betreft vlucht CND 594 van Tenerife, via Fuerteventura, naar Schiphol.
Met behulp van de Corendon medewerkster, op vliegveld Tenerife, hebben ik (1,98 m.) en mijn vrouw, 2 plaatsen, met extra beenruimte gekocht (30 euro), op rij 17 A en B (behorende bij een Boeing 737). De vlucht was uiteindelijk meer dan 3 uur vertraagd vanaf Schiphol. Om binnen de 3 uur vertraging te blijven, heeft Corendon (waarschijnlijk) een ander vliegtuig gecharterd van de maatschappij GOWAIR. (bleek een Airbus 320). Dit was NOG NIET bekend toen alle passagiers zich gingen inchecken op Tenerife airport.
Uiteindelijk bleek rij 17(stoel A en B) een rij te zijn zonder extra beenruimte. Met mijn lengte van 1,98 werd daardoor de terugvlucht een verschrikkelijke krappe zit.

Gewenste Oplossing:

Ik wens de gemaakte kosten (30 euro) minimaal terug te ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Hofman