Klacht: Geluidsoverlast

op 05 januari 2019 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Helaas hebben wij een klacht over ons hotel Eden beach. Tegen de verwachtingen in (reviews waren goed) is onze kamer erg gehorig. We kunnen onze buren letterlijk verstaan, zelfs als ze zacht praten. Nu is dat nog niet zo’n probleem, maar wel de feesten op Coco Beach, hierdoor doen wij in de nachten dat er een feest is geen oog dicht. Het begon al op onze dag van aankomst. We waren erg vermoeid van de reis en op Coco Beach werd een feest gegeven tot diep in de nacht. Op onze kamer is het net of je op het feest zelf aanwezig bent zo heftig dreunt de bass naar binnen (de deur van onze kamer trilt ervan) Afgelopen nacht was er weer een feest waardoor wij bijna geen oog dicht deden (Zelfs met oordopjes in). We zijn hier op vakantie voor onze honeymoon en om uit te rusten van de drukke periode in Nederland. Maar door deze feesten kunnen we niet tot rust komen. Volgens de planning staan er nog een aantal feesten gepland tijdens ons verblijf o.a vanavond. Wij zijn met onze klacht naar de receptie geweest, maar het enige wat zij kunnen bieden is een studio die pas vanaf maandag beschikbaar is tegen 100 dollar extra per dag. We vrezen bovendien dat t geluid hier niet heel veel minder is.

Een oplossing de klacht wordt nu genegeerd. misschien andere hotels beschikbaar waar we vandaag naartoe kunnen verhuizen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacco_76