Klacht: gebroken pols en reisleiding niks gedaan

op 02 januari 2019 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Ik ben een vrouw van 59 jaar en ik heb mn pols gebroken op fuertervura op 29-12-2018 heb gelijk Anton Schoonderbeek gebeld onze host maar die zij bel maar een ambulance n laat je maar naar het ziekenhuis brengen maar die was anderhalf uur veder hij Anton kon niet komen zat in de auto ik zei ja maar zit in een vreemd land en spreek de taal niet nee ik moest maar ambulance bellen hij had geen tijd hier en meneer verstond mij slecht ik moest veel harder praten ik zat in de hal te huilen van de pijn ik heb nog nooit zon waardeloze host meegemaakt iedereen in de hal zat mij aan te kijken van wat heeft zij dan en waarom praat ze zo hard omdat meneer zgn niks kon horen moest het hotel maar dus meegenieten van het gesprek en van mn pijn het was zaterdag avond hij zal wel gedacht hebben daar gaat mn zaterdag avond voor Wat een schande sta je dan met zeer veel pijn moet je het dus maar lekker uitzoeken daar we moesten ook al een half uur daar wachten op hem dat hij niet op kwam dagen voor bijeenkomst daar sta je dan te kijken Je moet het zelf allemaal maar uitzoeken in een vreemd land Schandalig!! We hebben maar een taxi gebeld en naar een prive kliniek gegaan Via de EHBO post die ook nog gesloten was het De dokter in kliniek sprak geen woord engels de secretaresse een beetje Alle hotel gasten spraken er schande van van Anton Schoonderbeek Nou corendon ik vindt dit geen goede recklame van jullie je wordt dus als je wat krijgt gewoon maar aan je lot overgelaten omdat de host blijkbaar zn zaterdag avond belangrijker vindt schandalig dat een mens zo aan zn lot over wordt gelaten waarom is er dan een host!! Nou Corendon ik denk er in het vervolg er 2x erover voordat ik weer bij julie boek je wordt gewoon schandalig behandeld en zo sprak iedereen erover !

Als meneer Anton Schoonderbeek nu gewoon was

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jokepronk@home.nl