Mijn Klacht:
Middels deze brief wil onze diepe teleurstelling bekend maken over onze geboekte reis naar aegean view aqua resort te kos griekenland. Wij (gezin 2 kids) waren in gezelschap met mijn ouders. Punt 1: Op 16 april 2019 kwamen wij aan op het resort. Ten eerste moesten wij erg lang in de rij wachten voor wij geholpen werden. Bijna alle inzittende van de touringbus stapte uit en moest inchecken. Ten tweede kregen wij onze kamers toegezegd. Nu bleek dat wij ver hoog onze appartementen hadden. Tegen de bergheuvel op. We moesten in totaal 2 grote trappen lopen om bij onze appartementen te komen. Nu was dat voor ons niet zo probleem. Maar wel voor mijn moeder. Zij is bijna 70 jaar en versleten knieƫn. Ook heeft ze reuma en fibrimilangie. Bij de boeking hebben wij dus ook aangegeven zo laag mogelijk. Mijn man heeft dit aangegeven bij de receptie, maar we moesten later terugkomen, door de lange rijen bij het inchecken. We hebben dus een paar uur moeten wachten met naar de kamer gaan,omdat we later moesten terugkomen bij de receptie en hoopten op een kamer lager gelegen. Toen wij terug liepen naar de receptie stond er een flinke jonge vrouw voor ons met 2 kinderen en eiste dat ze een kamer laag gelegen wilde. Toen wij aan de beurt waren kregen wij te horen dat alle kamers beneden vol waren. Wij wilden niet perse verhuizen maar smeekten voor mijn ouders een andere kamer desnoods. Mijn moeder kan gewoonweg geen trappen lopen! Mijn ouders konden wel een andere kamer krijgen maar dan moest ze 2 trappen naar beneden lopen. Dat schoot dus ook niet op. In de week die volgde zagen we dus dat de flinke vrouw het voor elkaar had om met haar gezin bij het kinderbad een slaapkamer te bemachtigen. Dus geen trappen. Later zagen we 2 andere koppels die eerst ook hoog zaten en ook lagere kamers hadden. Ik vind het belachelijk dat gezonde jonge gezinnen puur uit gemaksredenen een lager gelegen kamer krijgen en iemand zoals mijn moeder niet. Natuurlijk reed er een karretje naar boven en beneden. Maar vaak was hij bezet of waren ze eten. Het afhankelijk zijn van vervoer is gewoonweg niet fijn. Punt2: Er was maar 1 restaurant open in het ressort. Wanneer je om 19 uur wilde eten en je stond achterin de rij was er geen plek. Wij werden weggestuurd en moesten maar uurtje later komen. Ik vind dat een zeer slechte zaak. Wanneer je wilt eten op een bepaald tijdstip moet dat kunnen bij een all inclusive hotel. Wanneer men aan tafel zatToen wij boekten zagen wij zowieso dat er meerdere restaurants waren. Maar niets was open. Alleen het hoofdrestaurant bij het zembad. Dat stond niet aangegeven bij onze boeking. Wij wisten dat het weer deze periode best fris zou kunnen zijn toen wij boekten. Wij zagen tijdens boeking dat er ook een binnenzwembad aanwezig was. Daarom boekten wij ook dit hotel. Nu bleek er een verbouwing plaatsvond in het binnenzwembad en dus niet geopend was. Voor onze dochter van 7 jaar was dit erg teleurstellend.ze wilde zo graag zwemmen maar dit ging dus simpelweg niet. Dit was niet vermeld! Ook vonden wij dat het eten erg koud was. De patat was altijd koud en ook sochtend de omelet en spiegeleieren . Eigenlijk alle gerechten waren koud of lauw. Daar klaagden alle mensen over en niet alles werd even snel bijgevuld.. Het leek wel of het hotel voor het allereerst open was en alles niet aan konden. Punt 3; Wij hebben in totaal 3 dagen geen water gehad op onze kamer. En 1 dag geen warm water. We konden dus 4dagen niet douchen. En 3 dagen geen water pakken om je tanden te poetsen etc. En gezicht te wassen. Voor onze puberzoon met veel gel in zijn haar was dit echt niet leuk. We hebben flessen water gekocht bij een supermarkt. Punt 4; Er lag bleekmiddel op het ressort. Dus rondom het zwembad. Ik trok sochtends schoon het broekje aan en na een half uur zat het onder het bleekmiddel. Onze dochter speelde rondom het zwembad bar terras en haar nieuwe korte broek zat onder het bleekmiddel. Het broekje te waarde van 39.95 euro zit onder de grote witte vlekken. Ik zal een foto toevoegen. En we zagen de flessen op de muur staan rondom het zwembad. Ik vind het zeer gevaarlijk dat er gewoon bleekmiddel ligt op plekken waar baby peuters en kinderen dus spelen. Punt 5 Op de laatste avond ging het restaurant boven het main restaurant open. Met godsgratie mochten we na een reservering daar met een kleine groep andere mensen daar eten. Wij dachten dat het iets bijzondrs zou zijn. Wij dachten goh wat leuk dan hoeven we niet in de rij te staan en hebben ze misschien wat anders te eten. Iets van een barbecue restaurant of zo. Uiteindelijk kwamen we boven, bleek dat ze een paar producten van beneden naar boven hadden gehaald. Iedereen had zoiets van. Heb ik hiervoor gereserveerd? Je kon beter beneden blijven dan was er meer keuze. Uiteindelijk kwam men het ook zeggen, wanner men wilde kon men met het bord naar beneden en opscheppen. Dit was echt een aanfluiting. Wij zijn uiteindelijk gewoon beneden gaan zitten. We hebben zo vaak een all inclusive vakantie geboekt en ik heb nog nooit een klacht gehad. Natuurlijk vind je ergens iets goed of minder goed. Maar deze bovenstaande punten zijn echt kwalijk en schaden zo de naam vah het hotel en ook jullie naam. En dat is zonde want het complex op zich ziet er mooi en verzorgd uit. Ik hoop dat jullie met een tegemoetkoming komen. Dit was gewoonweg stressend en zwaar voor mijn moeder ook.
Gewenste Oplossing:
Een acceptable tegemoetkoming.