Klacht: Beloofde Glutenvrij dieet niet geregeld

op 11 januari 2019 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Beste, in september ben ik met corendon op vakantie gegaan naar hotel WoW in bodrum. 4 personen waarvan 1 meisje met verstandelijke beperking en een gluten allergie. De vakantie werd geboekt via D-reizen Goes. Allereerst hebben wij de vakantie als “optie” vastgelegd ivm gluten allergie en wij er zeker van wilden zijn dat dit geregeld was. Na – een week bevestigd gekregen dat dit geregeld was. Dit stond ook op de hotel voucher vermeld. Bij aankomst bleek er niks geregeld. Direct gemeld in het hotel. Volgende dag in het restaurant, en
Moest het toch via de receptie. Echter was deze gesloten. Volgende dag weer gemeld, weer naar een ander persoon die van niks wist. Toen contact opgenomen met d-reizen en zou de reisleiding mij opzoeken. Helaas niemand gezien. Dag erna de reisleiding zelf gebeld. Deze kwam smiddags. Diezelfde dag kon er niks meer geregeld worden. Een officiële klacht op papier gezet. Bij thuis komst deze ingediend via d-reizen aan Corendon En wat is het antwoord? Het is alleen een voorkeur die je kan opgeven, maar geen belofte. En het was pas een dag voor vertrek bekend bij corendon ? 8 dagen zijn snel voorbij wanneer je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Geen enkele vergoeding terwijl wij bewust voor ultra all in hadden gekozen. Inmiddels een antwoord op de klacht en corendon blijft bij het standpunt. Belachelijk! Stel dat ze doodziek was geworden, wie had hier dan verantwoordelijk voor geweest?

Vergoeding voor de extra gemaakte kosten voor het eten wat wij zelf moesten kopen. Daarnaast bewust ultra all in geboekt, zodat zij altijd kon eten. Helaas voor 1 persoon extra kosten moeten maken, en geen zorgeloze vakantie.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anniquegijs