Klacht: Niet uitbetalen loon

op 22 oktober 2019 over Copaco Nederland B.V. in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb 2 weken geleden gewerkt voor copaco waarna ik besloot niet terug te komen doordat het bedrijf geen goede structuur heeft met pauzes enz enz
Wij moeten ons sochtends melden en word er opgeschreven dat je er bent en als je klaar bent word er neergezet hoe laat je weggaat de week daarop (woensdag) hoor ik loon te krijgen van de gewerkte uren me uitzendbureau heeft als declaratie er staan 0.00 dus betekent dat ik niet gewerkt heb wat ik wel heb gedaan. Uitzendbureau zegt neem contact op met copaco als ik ooit een nummer van hun had gekregen had ik dat gedaan maar ik heb geen contact gegevens van hun alleen het hoofdbureau IK WIL.ME LOON VOOR DE UREN DIE IK GEWERKT HEB dankzij hun zit ik nu een weekend zonder geld en hoor ik ook dat.meedere mensen last hebben van te weinig loon enz enz

ik wil me loon zsm mogelijk het uitzendbureau doet er niks aan.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Copaco Nederland B.V.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Copaco Nederland B.V. nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Copaco Nederland B.V. in behandeling genomen

Bericht van Copaco Nederland B.V.

8 maanden geleden - Beste Kimmy1997,Vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan met de loonbetaling. Wij hebben in de tussentijd contact met het uitzendbureau opgenomen en zij gaan ervoor zorgen dat alles met jou geregeld wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimmy1997