Klacht: Coolblue wimpelt klanten af en is zeer klantonvriendelijk

op 13 januari 2020 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Er zijn meerdere problemen met bestelde tv van LG. Deze problemen worden niet adequaat opgelost en er wordt niet geregeerd op verzoeken tot compensatie. Tevens is nu aangegeven dat er alleen kan worden volstaan met het ophalen van de 65 inch LG toestel en dat er geen vervangende toestel gedurende de reparatie wordt achtergelaten of een financiële compensatie. Overigens is tevens de afstandsbediening defect, maar hierover wordt geen enkele oplossing over geboden binnen de wettelijke garantietermijn. In een eerdere stadium is de reparateur niet tijdig verschenen wegens een ziekte en heb ik zowel van de reparateur CE repair als Coolblue een compensatie ontvangen. De monteur die tevens in mei 2019 kwam gaf aan dat hij de WiFi adapter en moederbord moest vervangen van het LG toestel, echter was hij alleen gekomen zodat hij niet de gehele reparatie alleen kon uitvoeren. Vervolgens heb ik getracht een afspraak te maken met de twee monteurs om te verschijnen maar weigert CE Repair tezamen met Coolblue om de reparatie zoals aan mij gecommuniceerd uit te voeren. Deze situatie duurt al sedert april 2019 en is niet conform de wettelijke bepalingen. Dhr, Barry Dekkers, de zogenaamde jurist van Coolblue, weigert elke vorm van medewerking en vertoont zeer infantiele gedragingen jegens de consument.

Creditering van de bestelling
Reparatie van beide TV toestellen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 28 januari 2020 om 14:44 geantwoord

Beste,

Dank je wel voor je review. Zoals wij ondertussen via diverse kanalen hebben laten weten, nemen wij jouw klacht niet meer in behandeling.

Via ons management hebben wij een voorstel gedaan. Andere opties zijn niet mogelijk.

Jouw klacht via klacht.nl nemen wij verder niet in behandeling.

Coolblue

Heeft op 07 maart 2020 om 21:16 geantwoord

Er is een melding gemaakt bij de ACM en de Geschillencommissie

Alle klachten die gemeld zijn door Independent Solutions