Klacht: Coolblue (via transporteur Dynalogic) weigert oude toestel mee te nemen (in België verplichte terugnameplicht bij verkoop van een nieuw gelijkaardig toestel!)

op 22 juli 2016 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Vorige week bestelde ik een nieuwe vaatwasser met levering een week later, vandaag dus (22/7). De levering was conform de afspraak, in de loop van de voormiddag vandaag. Tot mijn grote verbazing weigerde de transporteur het oude toestel mee te nemen. Dat stond losgekoppel klaar aan de voordeur. Nee, dat moest een andere truck van Dynalogic doen, en die zouden pas ’s avonds komen. Met veel tegenzin de afspraak van afhaling rond 18u aanvaard (en dus terug gewacht, er moet namelijk afgetekend worden voor de afgifte van het oud toestel!) om nu (20.30u) vast te stellen dat er niemand opdaagde. Het is vrijdagavond ! Een flagrant voorbeeld van een electrozaak die lak heeft aan Recupel.

Onmiddelijk en zonder verder verwijl ophalen van het oude apparaat, iets dat bij de levering van het nieuwe apparaat had moeten gebeuren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bart Antwerpen