Klacht: Coolblue niet kopen!

Waal.S op 26 september 2024 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 07-09-2024 zou ik mijn pakket van ruim €500,- in ontvangst moeten nemen, maar helaas is niets minder waar. Er staat bezorgd, er is getekend, maar NIET door mij!

Meteen contact gehad met Coolblue en ik moest 10 dagen afwachten. Langer dan 10 dagen en ik krijg een mail van Gabriella dat ik mijn geld niet terug krijg en zij een onderzoek hebben bericht en van mening zijn dat het pakket wel is geleverd. Een reden van een standvastigheid konden zij mij niet geven.

Ik ben ziedend! Ziedend! Slechte reviews heb ik al geplaatst en alle social media kanalen heb ik al een melding gedaan en klacht online gezet en nu probeer ik het via jou, voor ik mijn klacht bij de geschillencommissie thuiswinkel mijn klacht zal neerleggen en nog veel meer. Ik stop echt niet tot ik mijn geld terug krijg.

Er is een valsheid in geschriften. Ik ga aangifte doen voor de handtekening die is gezet onder mijn naam. Verder zijn er camera beelden waar ik mee bezig ben. Deze tonen dat de bezorger niets bij mij heeft geleverd. Dan doe ik aangifte tegen Coolblue voor al deze ellende wat ik heb moeten doorstaan.
Ik verzoek u vriendelijk mijn klacht serieus te nemen en zsm een terugstorting te doen van mijn geld.
Order 83352028

Gewenste Oplossing:

Geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Coolblue

2 maanden geleden - Hi S., Bedankt voor het plaatsen van de review. In ons eerdere contact met jou hebben we een toelichting gegeven over de situatie. We kunnen je in dit geval ook niet van een andere reactie voorzien. Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Waal.S