Klacht: Coolblue heeft foute afmetingen op de website waardoor mijn kookplaat niet past in mijn werkblad.

op 23 september 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb een kookplaat gekocht via Coolblue, de afmetingen voor de uitsnijding op de website klopt niet waardoor de hap in mijn granieten te klein is en de kookplaat niet past. Er is maar één kookplaat die zou passen in mijn werkblad, maar daar willen ze maar 30 euro in compenseren en dan zou ik nog 60 euro moet bijbetalen terwijl dat kookplaat voor mij een stap achteruit is. (In merk en looks)
Het aan laten passen van mijn werkblad zou voor mijn rekening moeten zijn volgens de klantenservice. Te bizar voor woorden omdat ze allemaal de schuld erkennen.

Ik ben nog erg soepel als ik zeg dat ik 1 op 1 zou willen inruilen met het andere kookplaat, omdat ik in de toekomst ook niet meer zomaar kan wisselen.
Of ik wil de andere kookplaat zonder bijbetaling en een compensatie voor de dagen dat ik zonder bruikbare keuken zit. Of zij laten een bedrijf komen om mijn werkblad aan te laten passen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

2 maanden geleden - Hi Hafid, Wat vervelend om te lezen dat de kookplaat die jij aangeschaft hebt, niet de juiste afmetingen heeft. Wij kunnen ons goed voorstellen dat dit frustrerend is. We kijken dan ook graag mee met jou om te onderzoeken wat er gecommuniceerd is met onze collega's. Zou je zo vriendelijk willen zijn ons in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl jouw ordernummer toe te sturen? Met vriendelijke groet, Coolblue

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 29 september 2017 om 22:56 geantwoord

Beste Hafid,

We hebben inmiddels contact met je gehad via de e-mail en hebben het samen met je kunnen oplossen. In ieder geval nog excuses voor het ongemak. Deze case zullen we in ieder geval als afgehandeld beschouwen. Als we verder nog iets voor je kunnen doen, horen we het graag.

Groeten,
Coolblue

Heeft op 29 september 2017 om 23:13 geantwoord

Hoe vriendelijk ze ook zijn. Een voucher van 30 Euro na een reparatie van 290 euro door hun toedoen is geen passende oplossing. Ze laten je echter geen andere keus zonder juridische tussenkomst. Helaas, maar mij zijn ze definitief kwijt als klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Hafidel36