Klacht: Coolblue: Alles voor een traan

op 05 augustus 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Na het verkeerd aansluiten van een wasmachine hebben de installateurs deze aangezet voor een testdraai. Toen bleek dat er een grote lekkage was ontstaan en de stoppen waren doorgeslagen direct contact opgenomen met Coolblue. Vervolgens kreeg ik te horen dat Coolblue niet op korte termijn langs wilde komen en dat ik maar foto’s moet sturen. Succes met de loodgieter en electricien!

Uitleg, excuses en compensatie. Het enige wat ik te horen krijg is dat er een schade expert langs moet komen. Het motto van Coolblue is: los onze ravage op en wij komen sturen wel iemand als de meeste schade door uzelf is opgelost.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

2 maanden geleden - Hey Dennis, Vervelend om te horen dat er een lekkage is ontstaan nadat wij iets voor jou hebben aangesloten. Dit is uiteraard niet de bedoeling en hier bieden wij onze excuses voor aan. Wij sturen dan met alle liefde een onafhankelijke schade-expert langs. Deze kan dan bekijken wat de schade is en hoe deze is ontstaan zodat wij dit eventueel kunnen vergoeden. Als je dit een goed idee vindt, horen wij dat dus heel graag van je, op die manier kan dit snel afgewikkeld worden. Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door dtervoort