Klacht: Coolblue: Alles voor een glimlach

op 05 september 2016 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Mijn camera was gevallen en moest gerepareerd worden. Ik zeg nog het is mijn eigen schuld dus de kosten zijn voor mij. Een medewerker gaf mij het advies om naar Utrecht (een filiaal) te gaan om daar mijn camera om te ruilen. Dat is voor mij een retourtje van 1,5 uur maar wilde toch een werkende camera omdat ik net vader ben geworden. In de winkel vertelde ze dat dat zo niet werkte. Ik weer terug en uiteindelijk het product opgestuurd.
In de voorwaarde staat dat het product binnen 2 weken weer retour is en anders informeren ze en dan duurt het 3 weken. we zijn alweer 3 weken verder en dan krijg je een retourformulier met een prijsopgave die je moet ondertekenen voor de kosten. Ook gedaan, het is immers mijn eigen schuld en toen een telefoontje eraan gewaagd hoelang dit gaat duren. Nou, tja, pfff. Geen idee, we hebben geen invloed op hoe lang het duurt bij de fabrikant. En de belofte op jullie website dan. Nou, tja, pfff. Laat ik het kort houden, er kwamen nog meer regels en beloftes en je raad het al, 1 grote leugen en nog steeds geen camera,

ALS IK MIJN CAMERA WERKEND TERUG HEB BINNEN 1 DAG.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank Glimlach