Klacht: controle boodschappenkar

op 27 juni 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Kom al jaren bij Dirk in Leidschenveen. Sinds kort moet ik telkens mijn kar open maken. Laatst naar apotheek geweest, dus zaten er privé gevoelige medicijnen in mijn kar. Ik heb begrip dat de winkelier het niet fijn vindt, dat er gestolen wordt, maar dat werk je eerder in de hand met de zelf scan, dan ouderen te vragen om hun karretje open te maken. SUGGESTIE, zorg dat ik mijn kar vast kan zetten, middels een muntje, ben je van dit gedoe ook weer af. Hoop dat u hier iets mee doet.

Oplossing lees verhaal

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 01 juli 2017 om 16:29 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.

Ik begrijp dat u dit als vervelend ervaart, maar helaas zijn wij genoodzaakt om hierop te controleren. Zoals u zelf aangeeft hebben wij helaas te maken met veel diefstal, waardoor wij deze controle uitvoeren. Om u niet het gevoel te geven dat wij u er speciaal uit kiezen, dient dit bij iedereen consequent gedaan te worden. De zelfscanpalen worden dan ook extra in de gaten gehouden.

Uw suggestie voor het vastzetten van uw kar door middel van bijvoorbeeld een muntje zal ik doorsturen naar onze directie.

Excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door trudye@casema.nl