Klacht: Contractduur

op 28 april 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een aantal jaren geleden een vodafoneabonnenment afgesloten incl een Apple iPhone. Na het contract van 24 manden heb ik telefonisch mijn abonnement door laten lopen in de vorm van een sim only, voor een maandbedrag van 15 €. Aangezien ook ik last had van rekeningen wegens te hoog verbruik, van meer dan 100€ per keer, was ik wel klaar met dit bedrijf en wilde naar KPN. Onlangs belde ik met Vodafone wanneer ik weg kon. Dit was volgend de medewerker 3 maart 2016. Ik had toen een jaar dit sim only abb.
Ik hoop dat dat gesprek ook is opgenomen door VF
Nu krijg ik een rekening omdat volgens VF het contract 24 maanden is.
Ik heb echter bij het afsluiten telefonisch, nooit een contract voor 24 maanden getekend en ben dus onlangs ook nog verkeerd voorgelicht. Inmiddels zit ik 2 maanden bij KPN. De spook factuur van VF bedraagt 255,12€. Ook vreemd als je nog een jaar extra zou moeten, 12×15€ is nl 180€ !!!
Ik heb de incasso terug geboekt en wil uiteraard niet betalen

Als deze rekening die ik onterecht vind ongedaan wordt gemaakt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Prima onno