Klacht: Contractbreuk

op 05 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na meerdere malen het slachtoffer te zijn van werkzaamheden (lees: storingen) aan het mobiele netwerk van Vodafone is de maat nu vol. Vodafone beloofd mij in het contract een goede dekking en altijd en overal mobiel internet.

Vandaag is de 3e keer dit jaar (en we zitten net over de helft van het jaar) dat er een Vodafone storing is met als oorzaak: “slechts” 1% (60.000 mensen) van onze klanten zijn verkeerd aangesloten. Erg slordig van een provider om 60.000 klanten verkeerd aan te sluiten en vervolgens uren lang zonder bereik te laten zitten. Hierdoor loop ik nu voor de 2e keer dit jaar belangrijke zaken m.b.t. mijn werk mis en ben ik nu een dag kwijt om deze zaken alsnog naar behoren af te handelen. Compensatie en/of tegemoetkoming is ook zeer matig geregeld. Na de brand in april, waardoor klanten een hele week niet bereikbaar waren, kwam Vodafone met een tegemoetkoming van 4 dagen gratis bellen/smsen. BRAVO zeg, wat ben ik daar als abonnementhouder van 90-110 euro per maand toch ontzettend mee geholpen. Niet dus.

Ik ben al sinds mijn eerste abonnement (jaren geleden) klant bij Vodafone, maar wil nu overstappen naar een andere provider anders gaat het mij en mijn werk teveel problemen opleveren en geld kosten.

Waar Vodafone (Libertel) vroeger nog een goed en sterk merk was, zijn ze anno 2012 gepasseerd door de vele andere top providers. Tijd om over te stappen dus.

Gewenste Oplossing:

PER DIRECT stopzetten van mijn abonnement en lidmaatschap bij Vodafone, zonder enige betaling van resterende maanden. Heb een 2-jarig abonnement tot mei 2013 dus het toestel wat ik destijds erbij genomen heb zal inmiddels het afgelopen jaar wel afbetaald zijn (met 100 euro in de maand abonnementskosten)

Als Vodafone haar plichten uit het contract niet nakomt of niet na hoeft te komen, zou het wel zo schappelijk zijn dat ik dat als (trouwe) klant ook niet verplicht ben. Gaarne contractbreuk dus.

Bvd!

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste BSK, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door BSK