Klacht: Contractbreuk

op 17 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben al enkele jaren een Alles-in-1 contract met Ziggo. Sinds zij zijn overgenomen door UPC is er echter weinig over van de afgesproken dienstverlening. Internet valt met regelmaat weg en de interactieve televisie via de Horizon box is regelmatig offline. Iedere keer wordt er gezegd dat het aan onze binneninstallatie ligt, echter wordt telkens door een (andere) monteur bevestigd dat wij juist een uitstekende installatie hebben. Wel geeft iedere monteur zijn voorganger de schuld dat hij de connectors niet goed heeft aangesloten. Hoeveel verschillende manieren zijn er? Er blijft onderhand weinig coax kabel over.

Wat opvalt is dat hoe hoger de buitentemperaturen zijn, hoe slechter de verbinding is. Problemen in de eigen centrale van Ziggo wellicht? Erken eens het probleem Ziggo en steek hand in eigen boezem. Wij betalen veel geld iedere maand (wij hebben het totaalpakket met ook 200Mb/s internet) en krijgen langzaam het gevoel opgelicht te worden omdat hetgeen wij “kopen” telkens niet geleverd wordt.

Gewenste Oplossing:

Als alle verbindingen (televisie, internet en telefonie) eens probleemloos zou blijven werken. We hadden Ziggo maar nu UPC in een Ziggo jasje. Wij zijn pas tevreden als UPC gewoon opdondert en Ziggo weer een zelfstandig bedrijf wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door awalsum73