Klacht: contract zomaar opgezegd door oxxio

op 30 april 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

alle voorschotten betaalt en afrekening betaald, zouden afspraken niet hebben voldaan van datum betalen..

Gewenste Oplossing:

nooit niet, oplichters praktijken

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 02 mei 2016 om 10:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw Slotman,

Bedankt voor het korte, maar krachtige bericht. Vervelend dat er onduidelijkheden zijn rondom ons incassotraject.

Toch hebben we dergelijke kosten terecht in rekening gebracht. Dit gaat over een gedeelte van maart en een gedeelte van april. Ik ben verplicht om je aan te geven dat je voor meer informatie en de opbouw van deze achterstand contact op dient te nemen met onze klantenservice om vervolgens doorverbonden te worden vanuit daar naar afdeling Credit Management. Zij hebben alles in behandeling en kunnen je helpen dit tot een goed einde te brengen. Nu ben je nog niet afgesloten dus mijn advies is om zo snel mogelijk telefonisch contact op te nemen.

Ik vertrouw erop dat jouw opmerking via aangegeven, bovenstaande weg; goed wordt afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Hannah
Oxxio

Alle klachten die gemeld zijn door janslotman