Klacht: contract verlengen altijd 2jaar als standaard

op 08 september 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Youfone contract verlengen en/of nieuw abonnement staat altijd het vinkje op 2 jaar.
Je kan 1 maand selecteren of 2 jaar.
Hierdoor is bij het verhogen van een data bundel (via verlengen) een fout gemaakt en per ongeluk 2 jaar. aangezien het er standaard op staat. Na een maand kwam ik hier achter en heb gevraagd hem als nog naar 1 maand om te zetten.
Er wordt gezegd dat dit niet kan, tevens omdat ik een mail heb gehad dat het hier ook in staat.

Andere firma’s gebruiken nu ook een verificatie link dat aangeklikt moet worden. Dit lijkt mij veel beter. Laat ook zien dat je het mailtje heb gelezen. Ik heb alleen een mail binnen zien komen met als subject dat bestelling is afgerond.

Gewenste Oplossing:

Wil graag gewoon een maand contract met de prijs die daar bij hoort.
Ik hou niet van 2 jaar contracten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 14 september 2017 om 13:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Milo2100