Klacht: Contract overdragen zonder nummer

op 29 juni 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg via mijn werkgever een zakelijk abonnement en heb mijn huidige nummer hiervoor nodig.
Zou mijn huidige abonnement graag overdragen aan mijn dochter. Ik wil wel mijn huidige nummer behouden voor mijn zakelijk abonnement…

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn contract kan overdragen en mijn eigen nummer kan behouden voor mijn zakelijk abonnement.
Dot mag tegen een redelijke vergoeding..

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

11 maanden geleden - Beste mevrouw Temmen, Bedankt voor uw bericht. Het is mogelijk om nummerbehoud te realiseren. Wanneer u nog twee maanden te gaan heeft met uw Simpel abonnement, kunt u de overstap in werking zetten. Dit betekent dat u na uw contractperiode pas over wordt gezet naar uw nieuwe provider. Voor die tijd wordt het verzoek tot nummerbehoud afgewezen. Het is niet mogelijk om hierna het abonnement over te dragen aan uw dochter. Wel kan zij een nieuwe abonnement bestellen. Met vriendelijke groet, Bobby Simpel klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Temmen

11 maanden geleden - Sorry, dat is toch geen oplossing?! Mijn abonnement loopt nog 1 1/2 jaar en dan komt u met een oplossing dat ik 2 mnd vantevoren mijn nummer kan behouden??

Bericht van Simpel

11 maanden geleden - Beste mevrouw Temmen, Het is niet mogelijk om nummerbehoud te realiseren als uw contract nog loopt. Wel kunt u 1 jaar na de start van uw abonnement het verzoek indienen om het contract af te kopen. U betaald dan in één keer de resterende maanden van uw contract. Dit verzoek kunt u schriftelijk of via het contactformulier indienen. Met vriendelijke groet, Arjen Simpel Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 21 juli 2016 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Temmen