Klacht: contract gladvezel

op 06 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

13 april vodafone winkel bezocht contact aktie van vodafone van internet tv en vaste telefoon voor €19.50 per maand gedurende 6 maanden.
het betreft een aansluiting op een nieuw adres,dit is een seniorencomplex.
de medewerker in de winkel geeft aan dat er glasvezel aanwezig is,wij sluiten contract.
maar op 23042016 comt er een installateur van Guidon(valentijn)hij geeft aan dat glasvezel niet kan,wel via dsl,en adviseert om vodafone te bellen.
ik probeer 2504 en 2604 ks te bellen zo’n lange wachttijd meer dan 15min,ik hang op.maar op 27042016 wel contact met ks medewerker,ik leg de situatie uit(er is bekend dat er een nul euro faktuur aangemaakt is.zij kan niet zeggen of vodafone de dsl kan leveren juist ivm de glasverzel,maar zo zegt zei,ze belt maandag 02052016 terug,dit is niet gedaan,nu zie ik vandaag dd 06052016 op mijn werk in de mail(ik heb immers thuis geen internet)dat er niet kosteloos opgezegd kan worden omdat de termijn verstrweken zou zijn.tussen door heb ik zelf gemaild,dat ik zit met stsart pakket wat doe ik daar mee? geen reacie!
het probleem gaat nu om dat ik geen gebruik kan maken van de diensten van vodafone en het ook niet meer wil,ik wil uit bestand vodafone

vodafone kan niet leveren

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerdien2016