Klacht: Continental Park Bulgarije

op 21 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een all-inclusive vakantie geboekt in Continental Parkhotel (Sunny Beach) te Bulgarije. Het eten was ronduit slecht. Mijn 2 kinderen in ik zijn alledrie twee dagen ziek geweest (diaree en braken, ook vaak tegelijk brrr). Uiteindelijk besloten om niet meer in het hotel te eten maar uit. Jammer van die extra kosten, hier had ik natuurlijk niet op gerekend. Ik had 3 x 150 euro betaald voor het all-inclusive-pakket. Dit is echt in geen verhouding met dat wat werd aangeboden. En dan te bedenken dat die 450 euro eigenlijk 900 euro waard is daar. Het eten was ELKE DAG hetzelfde en erg vet. De saladebar was saai, geen variatie. Geen lekkere dressing etc. En dat terwijl sunny beach zoveel leuke restaurants heeft waar je voor heel weinig geld, goed kon eten, zonde van het geld!!

Gewenste Oplossing:

Een redelijk deel van de 450 euro voor het all-inclusieve-pakket.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 17 september 2012 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Er is inmiddels een inhoudelijke reactie naar u verstuurd.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door miekeoomes