Klacht: contentiediensten

op 06 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte heer/mevrouw,

Na jaren lang een vaste klant bij jullie te zijn heb ik tot mijn grote verbazing vandaag een hele vervelende ontdekking gedaan. Ik ben erachter gekomen dat er vanaf september 2015 tot op heden (10 maanden) ipv 22,50 euro maandelijks rond de 77,00 / 80,00 euro voor mijn abbonnement is afgeschreven. Ik heb direct met de klantenservice gebeld met de vraag hoe dit komt???
Ze hebben me informatie gegeven over de contentiediensten en me geadviseerd dit accuut stop te zetten via payinfo.nl.
Uit goed vertrouwen heb ik eigenlijk nooit eerder specifiek naar de rekening gekeken, en ging er vanuit dat het goed geregeld was bij Vodafone. Nu blijkt dus dat ik op hele slinkse wijze de dupe ben geworden van deze diensten. Snap dat het voor jullie lastig is, maar het zou wel heel fijn zijn wanneer jullie op één of andere manier de mensen op attenderen wanneer dit het geval is of gewoon in het algemeen middels een sms bericht zoals jullie vaker info verstrekken.
Ik ben een leek met telefoons en gebruik deze alleen voor hele doorsnee zaken, ik ben me dan ook absoluut niet bewust geweest van het feit dat dit soort dingen kunnen gebeuren.
Ik voel me echt ontzettend belazerd.

Ik zou het heel fijn vinden als ik van jullie een tegenmoetkoming in de kosten krijg. Het heeft me in totaal zo'n 500 euro gekost...!!!
Tevens zou ik jullie willen verzoeken dit op de één of andere manier onder de aandacht te brengen om zo herhaling voor vele andere klanten te voorkomen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hilke verhoeven