Klacht: content kosten??

op 03 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

ben ook zojuist erachter gekomen dat vodafone van die rare kosten in rekening brengt waar ik niet om heb gevraagd.. en terug kijkend op mijn facturen ook vaker heeft gedaan!! #blij als mn abbo voorbij is!! op naar een betere provider zonder verassingen! baal der tevens ook enorm van dat ze me de duurste verzekering aansmeren ma op t moment dat ik hem wil opsturen ivm schade derachter moet komen dat ik daar geen vervangend toestel service bij heb.. na een kleine onderzoek kan je zoiets ook echt alleen bij vodafone overkomen!! bij andere providers krijg je die service gewoon standaard erbij!! en zal ik ma niks over de slechte zelfs associale medewerkers in hun winkel (roermond) zeggen want dan ben ik morgen nog aan het typen!!

als die extra spook kosten verdwijnen en ik gewoon zoals het hoort bij een duur abbonement met all in verzekering!! totaal zo'n 70á 80 euro pm. een vts krijg zou ze wel netjes staan na al die maanden extra onzin kosten sturen!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kmfj vd berg