Klacht: Contact = waardeloos! Waar is mijn telefoon?

op 05 juni 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Gister zou er een nieuwe telefoon geleverd worden conform verzekeringsclaim. Deze zou tussen 08.00-12.00 geleverd worden, echter om 12.10 was de koerier nog niet geweest. Ik besloot contact op te nemen om te vragen wanneer de koerier zou komen en na ruim 10 minuten in de wacht te hebben gestaan gaf de desbetreffende telefoniste aan dat de koerier vertraging had maar nog wel zou komen. Zodoende ben ik gedwongen geweest de rest van de dag thuis te bleven. Echter om 15.30 was de koerier er nog steeds niet. Wederom besloot ik contact op te nemen, waarbij ik zeker 40 minuten in de wacht heb gestaan (voor 0,45 per minuut!!!). Ik had vervolgens een andere telefonist aan de telefoon die mij vertelde dat mijn telefoon niet met de koerier was meegekomen. Kortom, geen telefoon. Vervolgens werd er door de telefonist opgehangen terwijl ik nog steeds met vragen zat!! En dat na minstens 40 minuten wachten! Ik besloot nog een poging te wagen, ondertussen behoorlijk woedend om hoe er werd omgegaan met mijn vraag / ondertussen klacht. Deze keer stond ik ruim 45 minuten in de wacht, waarna de lijn plots werd afgesloten! Ik kreeg vervolgens het bericht dat jullie gesloten waren.
Ondertussen heb ik ruim 50 euro telefoonkosten gemaakt (welke ik overigens graag vergoed zie door Dynalogic/ACE), en geen idee wanneer mijn nieuwe telefoon geleverd wordt!
Ik verwacht op zeer korte termijn duidelijkheid, want op deze manier gaat men niet met een klant om.

- Wanneer ik hoor wanneer ik mijn telefoon krijg.
- Wanneer ik de ruim 50 euro gemaakte telefoonkosten vergoed krijg.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 13 juli 2017 om 11:13 geantwoord

Geachte mevrouw Verhoef,

Allereerst excuses voor de vertaagde reactie, wij ontvangen sinds kort geen berichten meer. Om die reden komen wij er nu pas op terug. Onze klachtenafdeling heeft uw klacht in behandeling genomen en afgehandeld. Mocht u nog vragen hebben betreffende uw klacht dan raden we u aan contact op te nemen met hen. Wat betreft de gemaakte telefoonkosten kan ik u helaas geen compensatie bieden daar wij niet enkel telefonisch bereikbaar zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Heeft op 13 juli 2017 om 13:31 geantwoord

Momenteel ligt de klacht ook bij het Kifid. Ik wacht op verder bericht van het Kifid.

Alle klachten die gemeld zijn door NLVerhoef