Klacht: Contact onmogelijk

op 21 september 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Meermaals e-mails gestuurd naar ggn met de vraag voor een betalingsregeling die binnen ons budget paste… We hebben namelijk meerdere maanden amper geld gehad voor eten.

Nu zijn we bezig met het oplossen van al onze achterstanden…
Komt ggn aan met een brief over de verkoop van onze inboedel..
We hebben al niks en onze inboedel is niks waard.

Vraag me af waarom ze nergens op reageren als ze geld willen zien.

Ggn graag reageren via jullie mail en anders kunnen jullie deze optie beter niet geven want dit slaat nergens op.

Ik bespreek niks meer telefonisch aangezien dan vaak andere dingen worden gezegd als wat is afgesproken.

Als ggn eens duidelijk doet over waar hun bedragen allemaal vandaan komen en ik wens alsnog een betalingsregeling.

Een beetje menselijkheid zou fijn zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 21 september 2017 om 15:27 geantwoord

Geachte mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl met referentienummer 643128 hebben wij u een e-mail gestuurd met het antwoord op uw klacht/ bezwaar.

Deze e-mail zult u binnen enkele minuten ontvangen. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit graag.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Melisaa_ltm