Klacht: contact is niet mogelijk

op 22 oktober 2019 over Bamboekussen.com in de categorie Beddengoed

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We willen graag overleg plegen i.v.m. aankoop van 2 kussens maar kunnen geen contact krijgen met Bamboekussen na vele pogingen.

Gewenste Oplossing:

wanneer er serieus contact en overleg kan plaatsvinden over een oplossing van ons probleem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bamboekussen.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bamboekussen.com nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bamboekussen.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bamboekussen.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bamboekussen.com

Heeft op 13 mei 2020 om 13:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw, u heeft inmiddels uw pakketje ontvangen. Wij vernemen dit graag als dit niet het geval blijkt te zijn. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan verzoek ik u vriendelijk om deze te richten tot onze klantenservice. De gegevens hiervan kunt u op onze site terugvinden. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Alle klachten die gemeld zijn door Joris Goedbloed