Klacht: Contact financiële afdeling

op 24 augustus 2015 over VGZ-Trias in de categorie Zorgverzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs kreeg ik een brief van VGZ dat ik een betalings achterstand zou hebben en als ik deze niet heel snel betaalde dan trok VGZ zich terug uit de schuldsanering. Echter, een betalingsachterstand heb ik niet. Wanneer ik aan VGZ vraag om mijn, volgens hun, opgelopen achterstand te specificeren, is er helemaal niemand die in hun systeem kan zien welke betalingen ik nog niet heb gedaan. Ook de speciale afdeling van de schuldsanering van VGZ komt er geen wijs uit. Ik de 12 keer dat ik gebeld heb is er 8 keer opgehangen door VGZ en heb ik 4 verschillende bedragen gehoord. Binnen 24 uur is het van 143,- naar 261,- naar 388,- naar 476,- gegaan, maar niemand weet hoe dat kan. Degene die claimde het wel te weten kwam met bedragen die ik allang betaald heb. Dit heb ik ook kunnen weerleggen. Vervolgens krijg je een mail dat het klopt wat VGZ gedaan heeft. Zonder dit ook maar op wat voor manier dan ook te kunnen onderbouwen. Wanneer je met je bewijzen naar kantoor komt om te overleggen, word je gezien als bedreiging en door 5 man buiten gewerkt. Wanneer je mails stuurt krijg je continue te horen dat het klopt, terwijl ik bewijzen heb gestuurd dat het niet klopt. Wanneer ik contact vraag met iemand die mij wel kan helpen word mij verteld dat zij niet mogen doorverbinden, maar tegelijkertijd kunnen zij niet in het systeem kijken omdat ik in de schuldsanering zit en dit via een speciale afdeling gaat. Ook wanneer ik vraag om een leidinggevende krijg ik deze niet te spreken. Een medewerker wist mij zelfs te vertellen dat hij geen leidinggevende had. Dus ik dacht uiteraard met de directeur zelf gesproken te hebben. Maar wanneer ik aan de klantenservice naar deze specifieke meneer vraag krijg ik te horen dat dit niet waar is en dat de directeur helemaal niet op de klantenservice werkt. Iemand liegt dus. Ik heb wel een vermoeden wie…

Gewenste Oplossing:

- Wanneer deze kwestie opgehelderd is en alles is rechtgetrokken.
- Wanneer ik iemand heb gesproken die precies weet welke facturen ik volgens hun niet betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar VGZ-Trias over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door VGZ-Trias in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dave Kuiper