Klacht: Contact en betalingsopties zijn een drama

op 22 september 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ten eerste is het echt een drama om contact op te nemen met die mensen. De chat werkt voor geen meter en je wordt er iedere keer uit gegooid. Een wachtrij bij de telefonische klantenservice van 15 minuten is niet ongewoon. En het personeel is uiterst onbeschoft als je hierover contact met ze opneemt.

Toen ik eindelijk iemand aan de telefoon kreeg en mijn klachten beleefd voorlegde, werd er gewoon overheen gepraat en ze wilden er niks van weten. Wat een graf bedrijf.

Als er iets met de klachten gedaan zouden worden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 22 september 2017 om 16:39 geantwoord

Beste Leon,

Momenteel nemen erg veel klanten telefonisch contact met ons op waardoor het erg druk is op onze afdeling voor telefonische ondersteuning. Wij werken eraan om dit natuurlijk zo snel mogelijk op te lossen.

Helaas hebben wij vandaag ook een aantal keer storing gehad met ons chatsysteem, waardoor meerdere malen de verbinding met onze klanten is verbroken.

Onze excuses dat u last heeft gehad van bovengenoemde omstandigheden. Voor u als klant is dit natuurlijk uitermate vervelend en voor ons is het uiteraard ook onwenselijk. We maken er daarom zeker werk van.

Het telefoongesprek dat u heeft gevoerd met één van mijn collega's van de klantenservice zal worden nageluisterd en de nodige stappen zullen worden genomen om de klantervating te verbeteren.

Als u nog vragen heeft mag u zeker met mij contact opnemen via hello@klarna.nl.

Nogmaals excuses en een prettig weekend toegewenst.

Groet, Brian

Alle klachten die gemeld zijn door demondin