Klacht: Contact

op 21 februari 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Via medpets hebben wij een bestelling direct geretourneerd aan de voordeur. (Doordat er iets niet goed ging op de website had ik per ongeluk tweemaal hetzelfde product besteld: waarvan eentje direct betaald en de ander met acceptgiro. Het product op acceptgiro heb ik direct geretourneerd).
Een paar weken daarna kregen wij een factuur van klarna. We hebben contact gehad met metpets (eenzijdig). Er werd niet gereageerd op e-mails. Vervolgens hebben we contact gehad met Klarna en de situatie uitgelegd. Na meerdere telefoontjes werd het factuur verwijderd. Tenminste dit zei Marco aan de telefoon. Dit gesprek hebben wij zelfs nog opgenomen.

Al snel kregen we weer mails over het factuur. 09-02 kreeg ik een mail met daarin vragen over de retournering van het product. Deze heb ik direct beantwoord en dus direct gereageerd. Vervolgens 13-02 kreeg ik exact dezelfde mail. Hier heb ik weer op gereageerd. Vervolgens krijg ik net een mail met daarin: omdat u niet reageert verwachten wij dat u het factuur gewoon betaald.

Er gaat duidelijk iets totaal mis in de communicatie maar ook met het personeel. Wij hadden een afspraak gemaakt. Het was geregeld. Vervolgens krijg ik twee mails. Ik reageer daar netjes op. Krijg ik te horen dat ik niet reageer. Belachelijk en heel onprofessioneel.

Wij krijgen het idee dat de inbox gewoon niet wordt gelezen. Gelukkig heb ik alles zwart op wit staan.

Een product dat ik niet heb; wat gelijk geretourneerd heb aan de deur; ga ik niet betalen. We hebben nu zo vaak contact gehad met Klarna zonder enig resultaat.

Als Klarna ons met rust laat en het oplost met medpets. Tevens zou het fijn zijn als het mailverkeer op orde komt bij Klarna.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 23 februari 2018 om 11:04 geantwoord

Beste Kikki,

Bij deze wil ik u graag antwoord geven op uw klacht.

Om te beginnen vind ik het erg jammer dat mijn collega u onjuist heeft geinformeerd. U moet er natuurlijk altijd vanuit kunnen gaan dat het antwoord van één van onze klantenservice medewerkers correct is.

Naar aanleiding van het contact dat u met onze klantenservice heeft gehad is de factuur wel gepauzeerd geweest, omdat we van u vernomen hadden dat de factuur niet correct is. Vervolgens is de factuur inderdaad opnieuw geactiveerd en verstuurd omdat we voor 29 januari 2018 nog geen antwoord op onze e-mail hadden ontvangen.

Verdere informatie heb ik u zojuist via e-mail toegestuurd. Ik zou daarom vriendelijk willen verzoeken om mijn e-mail te lezen voor verdere uitleg en afronding.

Ik wens u natuurlijk een prettige dag toe.

Groet, Brian

Alle klachten die gemeld zijn door Kikki12