Klacht: Consequent te laat

op 22 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De limburgliner (lijn 370) is op randweg zuid te Nederweert altijd te laat. Dit is erg vervelend aangezien je erop rekent je overstap te halen met deze bus. Ik woon 5 minuten fietsen van de bushalte af, en check wanneer ik vertrek op de fiets nog de 9292 app. Áltijd staat hier dan de normale aankomsttijd in. Wanneer ik 5 minuten later bij de bushalte sta, staat er altijd minimaal 10 minuten vertraging. Erg vervelend dus wanneer je gewoon altijd in de kou staat te wachten én je overstap mist..

Zorg dat de bus gewoon op tijd komt, of pas de dienstregeling aan met eerlijke tijden zodat we weten wat we aan jullie hebben en op de tijden kunnen vertrouwen!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

11 maanden geleden - Beste kim54321, Oh nee! Wat jammer om te lezen dat lijn 370 altijd met vertraging vanaf halte Randweg Zuid vertrekt. Ik begrijp dat je daar van baalt. Ik wil je klacht graag intern doorsturen zodat er op de punctualiteit van lijn 370 gelet kan worden. Kun jij aangeven op welk tijdstip je de vertraging ervaart? Heb je dit vandaag bijvoorbeeld ervaren en zo ja, hoe laat? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^Manon Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht kim54321

11 maanden geleden - Beste Manon, Ik vertrek op zeer diverse tijden vanaf deze halte.. dus beetje lastig te zeggen op welke tijden dit gebeurd, omdat ik altijd op elk tijdstip dat ik vertrek dit ervaar.. Vandaag had de bus van 17.36 vertraging. Deze vertrok uiteindelijk.om 17.48. Met vriendelijke groet, Kim

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 december 2017 om 18:26 geantwoord

Beste Kim,

Bedankt voor de toelichting! Ik weet met deze informatie genoeg :-) Ik stuur je klacht intern door naar de regio zodat er op de punctualiteit van lijn 370 gelet kan worden. Weet wel dat het verkeer tijdens de spits lastig te voorspellen is waardoor er inderdaad een lichte afwijking in de tijden kan zitten ten opzichte van de geplande dienstregeling. Excuses voor de extra reistijd en ik hoop dat je in de toekomst verbetering ervaart!

^Manon
Webcareteam Arriva

Heeft op 22 december 2017 om 18:28 geantwoord

Het is een nutteloos antwoord om te zeggen dat het aan de spits ligt. Hij komt de hele dag te laat. Ook midden op de dag

Alle klachten die gemeld zijn door kim54321