Klacht: Niets ontvangen en geen reactie

op 10 augustus 2018 over Conrad in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aircooler besteld. Deze zou maandag 30-07 afgeleverd zijn volgens Conrad. Op die dag was ik niet thuis. In de brievenbus vond ik een briefje van PostNL dat het pakket dinsdag opnieuw zou worden aangeboden. Dit is niet gebeurd. Nagevraagd bij de buren, zij hebben niets ontvangen.
Ik heb Conrad inmiddels 4 keer gemaild en NIETS vernomen. Mijn klacht ook kenbaar gemaakt bij PostNL maar zij verwijzen me terug naar Conrad.
We zijn inmiddels ruim 10 dagen verder en ik heb nog steeds geen flauw idee waar mijn pakket is gebleven.

Gewenste Oplossing:

Niets

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Conrad over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Conrad in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Conrad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Conrad

Heeft op 10 augustus 2018 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Lamkin,

Bedankt voor uw bericht.

Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

De Track Trace barcode van uw bestelling geeft inderdaad weer dat deze op 30 juli werd bezorgd.
Wij hebben hiervoor een onderzoek gestart bij PostNL en zullen u informeren zodra hier meer over bekend is.

Zullen wij in de tussentijd een nieuw exemplaar van de luchtkoeler toesturen of prefereert u een terugbetaling?

Wij vernemen graag.

Met vriendelijke groet,

Tara

Alle klachten die gemeld zijn door SLamkinxxxx