Klacht: Hoe moeilijk is het communiceren met Conrad

Kentie Services op 24 mei 2017 over Conrad in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit al een tijd te wachten op dit onderdeel dat ik via diverse mail heb aangevraagd, uiteindelijk is mij op 21 maart 2017 gemaild dat dit onderdeel door jullie besteld zou worden.
Op 12 april heb ik maar weer eens gemaild waar het onderdeel bleef, antwoord dat ik even geduld moest hebben omdat de levertijd 3/4 week zou bedragen.
Vervolgens stuur ik dan op 15/5/2017 maar weer een mail waar het onderdeel blijft, geen enkele reactie en dan valt er ineens hedenmiddag een envelop van Conrad met een Order Confirmation betrffende een speciale Order 106458917 en daarin wordt ik bedankt voor de order van 18-05-2017.
Sorry, maar dat zouden jullie op 21-03-2017 al besteld hebben.
Hoe zit het nu firma Conrad?
Jullie leveren snel maar zijn erg slecht in communiceren, vooral via de mail. Denk niet dat ik jullie ga bellen voor die 70 cent per minuut!

En nu snel opheldering graag, ben er klaar om nog veel tijd en ergernis aan te besteden.

Gewenste Oplossing:

Gewoon een normaal antwoord wanneer ik het gevraagde onderdeel in huis krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Conrad over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Conrad in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Conrad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Conrad

Heeft op 29 mei 2017 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Kentie,

Vervelend dat het onderdeel zolang op zich laat wachten. Ik ben het voor u nagegaan. Dit onderdeel is voor u besteld bij de leverancier. Normaliter hebben wij dit artikel niet in ons assortiment zitten. Hierin zijn wij afhankelijk van de levertijden die de leverancier hanteert, waardoor het langer kan duren voordat een bestelling bevestigd wordt. Dit is gebeurd op 18 mei, waarna u automatisch van ons een orderbevestiging ontvangt. Onze excuses dat er is afgeweken van de naar u gecommuniceerde levertijd.

Het onderdeel is inmiddels naar u onderweg. U kunt deze volgen via onderstaande link:

https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/3SYARA5185425/NL/1611HN

of onder barcode 3SYARA5185425.
Ik verwacht dat deze vandaag of morgen bij u aangeboden zal worden.

Als u nog vragen heeft, help ik u graag via [email protected]

Vriendelijke groet,

Milou
Webcare Conrad

Alle klachten die gemeld zijn door