Mijn Klacht:
Ik zit al een tijd te wachten op dit onderdeel dat ik via diverse mail heb aangevraagd, uiteindelijk is mij op 21 maart 2017 gemaild dat dit onderdeel door jullie besteld zou worden.
Op 12 april heb ik maar weer eens gemaild waar het onderdeel bleef, antwoord dat ik even geduld moest hebben omdat de levertijd 3/4 week zou bedragen.
Vervolgens stuur ik dan op 15/5/2017 maar weer een mail waar het onderdeel blijft, geen enkele reactie en dan valt er ineens hedenmiddag een envelop van Conrad met een Order Confirmation betrffende een speciale Order 106458917 en daarin wordt ik bedankt voor de order van 18-05-2017.
Sorry, maar dat zouden jullie op 21-03-2017 al besteld hebben.
Hoe zit het nu firma Conrad?
Jullie leveren snel maar zijn erg slecht in communiceren, vooral via de mail. Denk niet dat ik jullie ga bellen voor die 70 cent per minuut!
En nu snel opheldering graag, ben er klaar om nog veel tijd en ergernis aan te besteden.
Gewenste Oplossing:
Gewoon een normaal antwoord wanneer ik het gevraagde onderdeel in huis krijg
