Klacht: Conrad stuurt spam en maakt uitschrijven moeilijk

op 26 maart 2019 over Conrad in de categorie Electronica Winkels - ketens

Conrad vind het kopen van een product blijkbaar voldoende reden om de koper te bestoken met tal van irrelevante en ongewenste aanbiedingen zonder dat de koper zich daar expliciet voor inschrijft.

De gebruikers account pagina op hun website bevat schijnbaar geen manier om uit te schrijven van deze spam.

Bovendien wordt hun mail in verschillende versies verstuurd (html, text) maar is de link om uit te schrijven niet in elke versie toegevoegd. Met een email programma dat ingesteld is om tekst versies te verkiezen boven html versies kan de gebruiker zich niet uitschrijven.

Als Conrad stopt met in de toekomst klanten automatisch toe te voegen aan de spam lijst zonder dat ze de mogelijkheid krijgen om dit te weigeren.

Als Conrad het mogelijk maakt om via hun website uit te schrijven als de klant eerder toch aangaf om spam te willen ontvangen.

Als Conrad de link om uit te schrijven toevoegt aan alle versies van hun mail en dus niet enkel de html versie.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Conrad over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Conrad in behandeling genomen

Bericht van Conrad

6 maanden geleden - Geachte heermevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie via deze site. Het spijt mij dat u nu pas antwoord van ons krijgt. Ik wil u graag verder helpen. Graag ontvang ik uw e-mailadres, zodat ik kan zorgen dat u geen bericht meer zult ontvangen.Met vriendelijke groeten, Marga Bouwhuis

Alle klachten die gemeld zijn door laatmijgerust