Klacht: Ze stelen gewoon

op 26 maart 2012 over Conner & Davis in de categorie Verzekering

begin 2009 heb ik een samsung gehaald bij de belcompany. leuk toestel maar erg duur, dus verzekering was zo wel verstandig. Dit werd dus conner & davis. over de verzekering zelf heb ik niet veel te klagen, was men telefoon wel 7 week kwijt. maar kwam altijd heel terug. In januari 2011 heb ik een nieuwe tel gehaald, waardoor de verzekering van de samsung overbodig werd. Gelijk bij de belcompany brief gestuurd voor beeindiging en daarmee dacht ik klaar te zijn. Maar sindsdien trekken ze nog altijd elke maand geld van mijn rekening. ondanks de vele telefoontjes inderdaad van 0,55 cpm en altijd wel 10 minuten of meer. ik ben er na 14 maand zo ver mee heen dat ik de bank en alles heb moeten inschakelen om deze (oplichters) conner en davis uit mijn lijst te krijgen. kreeg ik nog even een brief in huis dat ik nog 3 maand betalen moet :O … nou toen sloegen de stoppen wel door, heb ze gelijk gebeld en op niet z’n vriendelijke wijze hun duidelijk gemaakt dat ik nog 9 maand geld terug hoor te krijgen voor een verzekering die allang opgezegd was. Nou je kent het verhaal, alles gaat via de telefoon en email. dus je kan hoog of laag springen, niks helpt. Waardoor ik via de bank een blokkade moest instellen voor deze fraudeurs in mijn ogen.

het bedrijf met de grond gelijk, geen verdere oplossing mogelijk

Alle klachten die gemeld zijn door Tjakkes22