Klacht: vervolg van mijn vorige klacht

op 25 september 2012 over Conner & Davis in de categorie Verzekering

Halverwege augustus viel mijn iPhone 4S uit mijn zak. Pech, glas gebroken en opeens ging de batterij ook in record tempo op. Gelukkig was ik via safe en sure verzekerd voor val + waterschade. Echter met een snelle google werd ik al iets zenuwachtiger, een stapel klachten over dit verzeker bedrijf. Maar met vol goede moed besloot ik een poging te wagen. Mijn telefoon werd op 24 augustus ’s ochtends opgehaald en de koerier riep nog vrolijk over 10 werkdagen heb je hem zeker terug. Dus kon ik weer met een gerust hart en smile op mijn gezicht verder. Na een week begon ik me toch wel een beetje ongerust te maken. Geen bericht meer gehad, geen status, helemaal niets. Dus op 29 augustus besloot ik te mailen met de vraag wanneer ik informatie zou ontvangen betreft mijn telefoon. Een overzicht van de kosten zijn op den duur ook altijd wel handig. Nog geen uur later kreeg ik bericht dat mijn telefoon bij de reparateur was. Há, dat is fijn! Een week later, nog steeds geen telefoon, dus besloot ik weer te mailen. Geen response. Daarop besloot ik om 12 september te bellen en kreeg ik het bericht dat mijn telefoon naar een andere reparateur was omdat de eerste hem niet kon maken. Nu zou mijn toestel worden omgewisseld. Vandaag 18 september heb ik weer gebeld om de status op te vragen, want hoe moeilijk kan het zijn om een toestel om te wisselen? Hierop zou de dame aan de telefoon, contact op nemen met de reparateur en daarna met mij. Ik werd net terug gebeld dat eind volgende week mijn telefoon waarschijnlijk weer bij mij zou zijn. Kortom betekend dit dus dat ik bijna anderhalve maand zonder telefoon zat en dat het omwisselen van een telefoon drie weken duurt.

Op dinsdag 18 september kreeg ik een e-mail van conner en davis dat mijn telefoon naar verwacht eind die week werd bezorgd. Echter op vrijdag de 21ste had ik mijn telefoon niet dus besloot ik weer te bellen met safe en sure. Hier kreeg ik wederom * aan de lijn en die vertelde me dat mijn telefoon gister was ontvangen en direct op de post was gedaan. Echter staat in safe en sure’s eigen regelement dat het adres waar je de telefoon mee geeft, je hem daar ook terug krijgt. En in mijn geval is dat niet mijn thuisadres maar mijn werkadres. Kortom, ik kreeg hem op het verkeerde adres. Ze had wel een track en trace nummer zodat ik precies zou kunnen zien waar mijn mobiel zou zijn. Echter deze code werkte niet. Was niet aangemeld of er bestaat geen code. Direct daarna heb ik nogmaals (22 september) contact op proberen te nemen maar ’s zaterdag zijn ze natuurlijk gesloten dus heb ik ze een nette brief gestuurd per e-mail waarin ik eis dat ik mijn telefoon maandag 24 september heb. Maar omdat ik niet kan afwachten en precies wil weten waarom ik een verkeerd track en trace nummer heb gekregen heb ik net wederom contact met ze opgenomen. En vertelde * me dat mijn telefoon onderweg is naar Hugo de Grootplein 4. Terwijl ik voor dat dit hele verhaal ontstond heb verteld dat DAT niet het goede nummer is. Ik woon namelijk op 13, 4 hoog. * gaat het nu voor mij uitzoeken en belt me vóór 5 uur terug.

Ik kreeg een e-mail met daarin excuses. En dat mijn toestel door de Post werd terug gestuurd en ze het dan direct naar mij zouden opsturen. Ik ben benieuwd, het zal wel woensdag worden.

Mijn geld terug voor alle kosten die ik telefonisch heb gemaakt. Dat ik de kosten voor de reparatie ook niet hoef te betalen omdat het allemaal zo belachelijk lang heeft geduurd. En PER DIRECT, met een koerier mijn telefoon terug.

Alle klachten die gemeld zijn door npv