Klacht: Telefoonverzekering

op 04 december 2013 over Conner & Davis in de categorie Verzekering

Meer dan 3 jaar geleden heb ik verzekering afgesloten voor een HTC Desire. 2 Weken geleden was helaas het toestel uit mijn zak gevallen tijdens het fietsen, en een gebarsten scherm. Geen probleem dacht ik, ik heb deze toch verzekerd. Eerst maar eens het 900 nr bellen om de claim neer te leggen. Nadat ik meteen een bandje kreeg (waar ik dan niet op te wachten zit) dacht ik zo betalen ze claim’s uit als ze deze uitbetalen. Het kost nl. zo’n 50ct per minuut. Omdat we dit te lang duurde heb ik uiteindelijk de claim via de website kunnen invoeren. Hierbij heb ik gevraagd om reactie per email. Deze kreeg ik na aandringen, maar met de vermelding dat reactie per post komt.
Daar was dan de brief en de claim was afgekeurd het toestel was niet juist opgeborgen. (Ik kan hem aanmelden op de site voor reperatie, kosten zijn dan wel voor mij.)
Omdat een ongelukje in een klein hoekje zit heb ik deze toen verzekerd. En dit vind ik wel een makkelijke manier van verzekeren, hij is immers gevallen, en daarvoor was deze verzekerd. Als ze deze regel altijd uitvoeren hoeven ze nooit uit te betalen want vallen kan niet als deze goed is opgeborgen.
Dit werd ook zo verteld bij Bell Company toen der tijd, hij is dan verzekerd tegen valschade.
Omdat ik geen zin heb om weer in de telefoon te klimmen, probeer ik op deze manier.

Uitvoeren van de verzekering, dus kostelose reparatie.
Opzeggen van huidige verzekering.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Conner & Davis

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Conner & Davis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door r.hillebrand@kpnmail.nl