Klacht: telefoonschade

op 23 maart 2012 over Conner & Davis in de categorie Verzekering

ik ben betrokken geweest bij een ongeval midden november en n.a.v. dit heeft mijn telefoon schade opgelopen. men claimt daar een 24 uurs behandeling te hebben en een nieuw toestel dus in het zicht. na ik weet niet hoeveel telefoontjes tegen een belachelijk hoog tarief met een max. van 27 euro per gesprek werdt mijn telefoon eindelijk opgehaald begin maart. eindelijk een oplossing dacht ik en tot mijn vreugde werdt al na ruim twee weken mijn toestel terugbezorgd. ik was helemaal gelukkig tot ik het pakje openmaakte. mijn oude toestel haalde ik er uit precies hetzelfde als toen het werdt opgestuurd. er werdt ook niet tot vergoeding overgegaan want er was ook sprake van vochtschade en dat was niet vermeld. dit toestel heeft dus waarschijnlijk in de bijna vierenhalve maand dat ik moest wachten deze vochtschade opgelopen maar dat wist ik niet. achteraf is dat misschien wel logisch dat er vochtschade is opgelopen als men vierenhalve maand met een kapot toestel rond loopt in een nederlands klimaat. voor deze verzekering is het echter een reden om niet tot uitkering over te gaan. totaal onredelijk lijkt me.

met het nakomen van hun beloftes en de kosten vergoeden van al mijn zinloze gesprekken welke ik met deze maatschappij heb moeten voeren en waar ik geen stap verder mee gekomen ben. Bovendien kan ik dus sedert de opgelopen schade ook niet meer op het internet terwijl ik daar dus ook 10 euro per maand voor betaal. ook betaal ik nog steeds mijn verzekeringspremie aan hun. dat betreft ook een bedrag a.d. 10 euro in de maand

Alle klachten die gemeld zijn door annet van der plaats