Klacht: Schade

op 02 september 2012 over Conner & Davis in de categorie Verzekering

Ik heb mijn Blackberry 9900 4 weken terug aangeboden voor reparatie omdat mijn scherm zwart bleef, me batterij snel leeg was en ook heet werd en het knopje om de toetsenblokkering eraf te halen bleef vasthangen. ik heb dit gemeld en een dag later kon mijn blackberry worden opgehaald. ik kreeg een leentoestel op gestuurd, na instalering van dit leentoestel bleek dat deze ook niet geheel zijn werk deed, maar ik zag het niet als een groot probleem want ik wist dat mijn eigen blackberry snel gemaakt werd. Een dag later kreeg ik mijn eigen blackberry weer terug. Ik maakte het pakketje open en las op de papieren dat het toestel niet kon worden gemaakt en daarom ongerepareerd retour is gestuurd. Na wat gebel is hij daarna weer opgehaald. Tot 3x toe heb ik mijn blackberry ongerepareerd terug gekregen. Van de week kreeg ik een brief binnen dat als ik het leentoestel niet binnen 3 dagen zou terug sturen ik een boete zou krijgen van 187,50. ik heb onmiddelijk weer conner&davis gebeld en het leek geen probleem tezijn. Nu vandaag krijg ik een brief binnen dat mijn toestel total loss is verklaard en ik een nieuwe mag op halen bij de belcompany maar dat ik wel een eigen risico moet betalen van 30,- euro! dit vind ik natuurlijk van de zotte. Ik heb geen enkel excuus gekregen ze hebben me behandeld als STRONT! Dit accepteer ik gewoon niet!

Dat ik geen enkele cent neerleg voor het toestel. Excuses zou ook wel heel erg op zijn plaats zijn. Om nog maar over de belkosten te zwijgen!

Alle klachten die gemeld zijn door StephanieGreory