Klacht: Oplichters………

op 04 april 2013 over Conner & Davis in de categorie Verzekering

De mobiele telefoon van mijn dochter viel van het ene op het andere moment uit, teweten op in februari Niets aan de hand zou je denken omdat ze via Belcompany een zogenaamde telefoonverzekering afgesloten had, waarvoor ze 8,25 per maand betaalde, dit al anderhalf jaar lang.Doch wat schetste haar verbazing dat Conner en Davis haar claim afwezen omdat haar telefoon met vloeistof in anaraking was geweest. Dit is dus nooit en te nimmer het geval geweest. Conner en Davis sommeerden haar om en bedrag van 50,82 euro aan onderzoekskosten over te maken waarna de telefoon geretourneerd zou worden. Indien dit niet gebeurde binnen vijf dagen zou de telefoon vernietigd worden?. De telefoon is toch echt in eigendom bij mijn dochter en vernieling is nog altijd strafbaar gesteld bij artikel 350 van het Wetboek van Strafrecht. Mijn dochter heeft ook geschreven dat ze aan niemand toestemming gaf om haar toestel te vernielen. Na een brievenwisseling waarbij verzekeraar Conner en Davis het toestel niet wilden vergoeden werd het toestel terugbezorgd en ontving mijn dochter een brief van Conner en Davis dat het toestel om onbekende oorzaak ongerepareerd retour was gezonden en dat men geen onderzoekskosten in rekening zou brengen. Conner en Davis laten via de BELCOMPANY een verzekring afsluiten en aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid. Men int alleen de verzekeringspremie. Dit is pure oplichting. De BELCOMPANY schijnt genoeg aan deze bemiddeling te verdienen anders wasw men al lang gestopt met de firma Conner en Davis, want het regent klachten.

De telefoon van 600 euro gewoon vergoeden.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Conner & Davis

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Conner & Davis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AntonausAlverna